donderdag 22 augustus 2013

favoriete gezichtsproducten

Gezichtsproducten ik gebruik het iedere dag en vind het ook fijn om te gebruiken ik heb niet zo heel veel favoriete maar toch vond ik het leuk om het met jullie te delen!!

                                   
Als eerste deze van essence hier is al een review van en als je er meer informatie over wilt weten moet je even de review lezen daarover.
ik vind het een heel fijn product en gebruik het ook best wel vaak.
                                     
Dan de oog&lip reinigingslotion van Albert Heijn,
Verbazingwekkend vind ik hem supergoed en zoals je ziet is die al leeg en ik moet dus snel een nieuw flacon halen.
                                     
Dan de Essence my skin matterende creme ik gebruik hem elke dag en wil je nog meet over weten bekijk dan even onze review erover!!!


dit waren mijn favorieten wat zijn jullie favorieten!!!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten