maandag 26 augustus 2013

De site, hoe gaat het verder?

Goedemorgen,
Wij hebben al een paar dagen niks van ons laten hoor, waarom dat ga ik jullie in dit artikel uitleggen.
Wij waar een paar dagen geleden aan het shoppen en toen kwamen we op het onderwerp om met de site te stoppen, daar hebben wij nog niks laten horen over dit onderwerp aan jullie. Wij zijn dus een paar dagen gestopt, nou voor mij is het niks om te stoppen ben ik nu achter gekomen maar er gaan wel een paar dingen veranderen.
- Er komt niet elke dag wat online zoals we eerst deden.
- Geen mijn week meer omdat ik volgende week weer naar school ga en dat is toch een beetje saai in mijn week.
-Misschien wat minder filmpjes op ons you tube kanaal.
- Als laatst geen Twitter meer.

Dit is hoe de site nu verder gaat, ik hoop dat jullie het niet erg vinden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten