woensdag 21 augustus 2013

Mijn beauty spullen voor elke dag.

Ik gebruik elke dag beauty spullen ik denk jullie ook. Ik ga ze vandaag een jullie laten zien.
Dat is het make-up tasje, waar mijn verzorgingsspullen van dit moment inzitten. Laten we maar beginnen.
De inhoud, zoals je ziet is het een grote puinhoop. De spullen die hier inzitten gebruik niet allemaal s'ochtends of allemaal s'avonds. Sommige dingen gebruik ik s'ochtends en s'avonds.
s'Ochtends.
Ik begin altijd met mijn gezicht wassen met water, dan afdrogen en de my skin crème op mijn gezicht te doen ,op mijn lippen smeer ik gelijk lipbalm en dan gauk aankleden. Voor het aankleden deodorant op en na het aankleden een luchtje op.
s'Avonds.
Ik gebruik  maar weinig producten na het douchen. In de douch gebruik ik douchschuim, schrub, shampoo en conditioner. In mijn haar doe ik na het douchen nog een serum. Op mijn huid body lotion of body butter en op mijn lippen een lipbalm.

Dit is wat ik in een dag gebruik, meestal gebruik ik tussen door ook hand crème.
Dit was het artikel voor vandaag ik hoop dat jullie het leuk vonden.

Wat voor beauty producten gebruiken jullie? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten