donderdag 25 juli 2013

Mijn testers

Vandaag laat ik mijn testers zien ik heb best wel veel testers (voor mijn doen) en ik wilde het daarom met jullie delen en laten zien wat ik allemaal heb.
Als eerste de Indola extra strong gel ik gebruik eigenlijk nooit gel dus ik denk niet dat ik die een keer ga gebruiken.

Dit is een Essence my skin materrende crème voor je gezicht eigenlijk kan ik die weleens testen voor de site
Nu de Garnier intensive 7 days  crème voor een droge huid ik denk dat ik die moet gaan weggeven want ik heb geen droge huid.
Deze conditioner kan ik weleens gebruiken maar ik gebruik hem altijd al.
Maar het is zeker een aanrader.
Deze van Gliss Kur is voor droog en futloos haar dat heb ik niet maar ik kan dit toch een keer uit proberen.
En als laatste product de NIVEA shampoo en conditioner
Deze ga ik van de week uitproberen.

Ik hoop dat jullie dit leuk vonden en tot de volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten