woensdag 24 juli 2013

Maximum protection van Dove

Vandaag een review van de nieuwe deodorant van Dove ik ben super enthousiast dus laten we snel beginnen.
De verpakking vind ik erg mooi en rustig
Ik zelf heb de geur original clean je hebt hem ook nog in twee andere geuren.
Je smeert de deo op na het douche.
Dat begrijp ik goed want als je het hebt op gesmeerd geeft het een klein beetje wit af. Ook deze verpakking vind ik leuk.
Deze deo doet me denken aan de deo van Secret uit Amerika hij werkt ook net zo goed. 
Dit is van de boven kant gezien, je draait aan de onder kant en dan komt er een soort van crème uit er zit op 1/4 crème in. Dat maakt je oksels lekker zacht en krijg je na het scheren geen rode plekjes meer.

Eind conclusie goed spul.

Te koop: drogisterij, ik zelf heb hem bij de trekpleister gekocht daar is die deze week voor 5 euro in plaats van 7.50 euro.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten