vrijdag 26 juli 2013

Favoriete #2

Vandaag weer een favoriete.
Dat zijn ze dan laten we snel beginnen
Ik heb deze body lotion her ontdekt ik heb er ook een artikel over geschreven als je die wil lezen moet je naar oudere berichten gaan.
Ik heb dit serum afgelopen maand gekocht en ben super tevreden hij ruikt ook super lekker.
Hier heb ik woensdag nog een artikel over geschreven echt een super product uit gebreide review kun je lezen van dinsdag of woensdag.
Weer een her ontdekking ook weer een review van te vinden 1 van onze eerste. De geur vind ik ook best lekker en handig voor op reis.
Dit is een favoriete van ons allebei de geur van de Action Casbada ik ben hier zo blij mee dit is een blijvende favoriet.

Dit was het alweer ik hoop dat jullie het leuk vonden.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten