vrijdag 16 augustus 2013

Mijn favoriete tijdschriften.


Ja, vandaag weer een favoriete de laatste tijd schrijf ik veel favoriete. Ik vind dat 'gewoon' leuk om te schrijven je hoeft er weinig over na te denken en dat wil ik graag in de vakantie. Na de vakantie word het bloggen weer wat moeilijker maar daar schrijft ik later wel wat over. Voorlopig nog vakantie vieren.
Dit zijn er drie uit augustus, het zijn de Glossy, de Vogue en de Beau Monde.
Ik lees zelf de Glossy het langst daarvan zal ik ook mijn favoriete artikel laten zien.
Ik ga van achter naar voor.
Dit is de Vogue van augustus.
Ik 'lees' meestal de Vogue als ik wil plaatjes kijken dat doe ik bij heel veel tijdschriften maar bij de Vogue kan je ook  bijna alleen maar plaatjes. 
De Beau Monde.
Als eerst sorry van de sticker van GIGO bovenin.
Wat ik het leukste aan dit blad vind ze de korte en lange stukjes/ interviews dus voor ieder wat weels. Ik vind zelf de korte stukjes het leukste. 
Dit is van augustus.
De Glossy vind ik zo leuk omdat het heel diverse is, iets over mode en beauty echt heel verschillend.
Dit is mijn favoriete artikel, in dit artikel neem je een kijkje in iemands toilettas in dit keer Pauline Wingelaar.

Dit was mijn artikel ik hoop dat jullie het leuk vonden.
Wat is jullie favoriete tijdschrift.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten