donderdag 15 augustus 2013

Favoriete deodorant.

Ik laat vandaag mijn favoriete, ik heb eigenlijk helemaal niet zoveel deo's maar toch wilde ik het jullie laten zien!!
Laten we beginnen met deze van Dove
Beauty Finish er zit geen alcohol in en dat vind ik heel fijn het is niet een hele sterke geur en hij werkt bij mij goed tegen zweet 
Zeker een aanrader dus!
Dan deze van Dove met groene thee en komkommer geur dar ruik ik echt helemaal niks van het is wel een frisse geur maar of er en groene thee en komkommer inzit is wel de vraag.....
Voor derest is het een fijne deo en een aanrader.

De double effect van NIVEA vind ik echt heel fijn het is lekkere geur en werkt Goed Ik heb er daarom ook niks neer over te vertellen en is zeker dus aanrader!
Dan deze van vogue het is echt een mierzoete geur en dat vind ik er wel jammer aan want het is geen deo die je kan gebruiken voor in de zomer want daar is dit veel te zoet voor dat vind ik echt jammer. Het werkt voor de rest wel tegen het zweet.

Wat is jullie favoriete deo????






Geen opmerkingen:

Een reactie posten