vrijdag 19 juli 2013

Tag: This or That

vandaag een tag ik vind het zelf een leuke tag ik hoop jullie!!! Enjoy!


Mode:

 BOOTS of  sneakers
Ik vind dit echt moeilijke keuze maar ik denk toch sneaker want, die draag ik het hele jaar door.

JURK of rok
Het is allebei niet mijn ding maar dan kies ik toch voor een leuk jurkje met streepjes.

Lange mouwen of  KORTE MOUWEN
Lekker lucht voor in de zomer.

Regenlaarzen of UGG
Deze vraag vond ik niet moeilijk uggs ik had ze bijna gekocht maar paste niet.

VEST of jas 
Vest vind ik wel comfortabel zitten meer dan een jas.

Rugzak of HANDTAS
Handtas!!! In een eerder artikel kon je wel lezen dat ik van plan ben om een 
Micheal Kors te kopen (of een LV). HIHI

Make-up

Misschien weten jullie het wel maar ik draag niks tot weinig make-up, dit is als ik moet kiezen.

Blush of BRONZER
Ik wil graag bruiner lijken dan ik ben.

Eyeliner of MASKARA
Ik heb super lange wimpers staat wel mooi vind ik.

POEDER FOUNDATION of bb crème 
Ik heb een goede huid dus ik heb het niet zo nodig.

NAGELLAK of nagelstickers
Super uitvinding maar je kan nagellak niet overtreffen.

Overig

WINTER of zomer
Ik vind de sneeuw super leuk.

Regen of ZON
Ja, dan toch maar zon.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om het te lezen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten