zaterdag 20 juli 2013

Deze week #2

Het is al weer zondag dat betekent?! Een deze week. Laten we snel beginnen.

MAANDAG:
Begon deze week weer rustig met lezen in de tuin. De Glossy.          

DINSDAG:
Heb ik een beetje rustig gedaan (niet zoals gisteren hihi) ik heb wel papillotten gekocht, en daar komt mischien nog een artikel over of een filmpje. En nog mijn stickernagels er op geplakt.

WOENSDAG:
Ben ik naar de Action geweest waarvan je gisteren de shoplog online van gekomen is.
Met mijn blog vriendin.

DONDERDAG:
Ging ik bij mijn oma langs spelletjes met haar te spelen dat was er gezellig en s'avonds hebben we gebarbecued.

VRIJDAG:
Heb ik gefirtst naar de stad eenwat kleine dingetjes gekocht. En mijn stickers er af gehaald niet omdat er super chips in zaten maar ik wilde iets anders.

ZATERDDAG:
Ben ik een groot stuk wezen fietsen en nog wat achter de computer gezetten voor mijn blog.

Dit was mijn week.
Wat hebben jullie gedaan? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten