dinsdag 3 september 2013

Essence be loud.

Vandaag is een ander artikel dan normaal een vooruit blik op het nieuwe Essence limted edition. Misschien heb je net de Ice Cream collectie gekocht en denk je alweer een nieuwe, geen zorgen het moet nog uit komen, ik zal het maar snel laten zien.

Hier boven zie je een paar producten, ik zal beginnen met de nagellakjes.

Nagellakjes.
Die kleuren van de lakjes vind ik perfect voor de herfst nog wel een beetje vrolijk maar niet te veel. Dit keer zijn het ook 5 inplaats van 4. Dat komt er zijn altijd 4 'gewonen' lakjes en nu is er 1 graffiti topper bij, ik vind zelf dat ze dat vaker moeten doen. 
(Hier komt waarschijnlijk nog een review over)

Oogschaduw.
De oogschaduwkleurtjes spreken mij ook wel aan. De kleurtjes zijn Nude en 1 dan een beetje legergroen. 
(Hier komt geen review van)

Blush.
Als ik er zo naar kijk word ik enthousiast  voor zal de print er in vind ik super mooi.
De twee kleur zijn zacht roze en peach.
Dit was het artikel ik hoop dat jullie het leuk vonden.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten