maandag 5 augustus 2013

Wat heb ik in mijn bak voor de site?

Ik denk dat iedere blog wel zo'n bak heeft. Ik ga jullie laten zien wat er in zit ik heb wat dingen gekregen en zelf gekocht, laten we snel beginnen.
Laat ik beginnen met de Gliss Kur van Schwarzkopf die heb ik niet getest de reden is dat ik hem super laat binnen kreeg en dat de review nog dezelfde dag online moest komen dat heb ik dus niet gedaan.
De nagelstickers heb ik al gedaan die gaan ook na dit artikel in mijn eigen stash
 De Elive Extraordinary Oil komt denk ik nog is nog niet zolang te koop dus daar kunnen jullie misschien nog wat van verwachten.
De zonnemelk van DA ga ik niet behandelen waarom ik vind het niet echt een bijzonder product wil je er wel wat van zien meldt het even.
Van het nieuwe merk BE heb ik een tester gekregen daar komt heel misschien wat van, ik denk namelijk dat ik er geen heel gezicht mee kan bedekken.
 Niet heel bijzonder een USB.
Een crème van Biotherm geloof ik is dit al lang op de markt ik kreeg dit nog niet zo lang geleden binnen hier komt niks van.
Als laatste een ONYX masker daar komt nog een artikel of filmpje over.

Dat was een kijkje in mijn te testen bakje ik hoop dat jullie het leuk vonden.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten