maandag 12 augustus 2013

MAX mineral blush



Blush iedereen vind het fijn om mooie rode of roze wangetjes te krijgen en het ziet er ook gezonder uit daarom laat ik er vandaag een review over zien omdat ik het heel graag gebruik!!!
Dit is de MAX mineral blush van de action heel goedkoop de prijs weet ik niet meer maar zeker rond de 1 euro en dat is heel erg budget.
ik was heel nieuwsgierig over dit product want ik wilde wel weten of het veel pigment heeft of niet en of het een aanrader is, wil je dat weten??? lees dan gauw verder. 


                               
Dit is het pigment van de blush hele goede pigment en heel erg fijn (sorry ervoor dat dit een slechte foto is maar het ging niet anders.....) het is een superfijn product en zeker een aanrader







                         
wat ik later ontdekte was als je de onderkant openmaakt zit er een kwastje en een spiegeltje bij super fijn dus!!! het kwastje is opzich wel fijn maar gebruik liever een andere kwastje!








Geen opmerkingen:

Een reactie posten