dinsdag 30 juli 2013

Fa pink passion.

Vandaag weer een deo review! Van de pink passion lijn van Fa, ik ben zelf geen fan van de spuit deodorant van Fa. Deze vind ik zelf wel erg fijn laten we snel beginnen.


Dit is de rol deodorant ik ben zelf iemand die bijna alleen maar rol deodorant gebruik ik zweet namelijk best veel en heb daarom het idee dat spuit slecht werken. De roller werkt goed en ik vind de geur ook lekker


Dit is de spuit 'deodorant' ik vind het zelf meer een parfum de
geur is ook bij dit product goed.
Wat mij ook erg aanspreekt is de flacon van glas mooi en klassiek.
Ik vind alleen de verstuiver 'raar' het lijkt nu meer op een luxe
body splash of parfum.
Ik vind allebei de product zeker een aanrader.
Onder andere te koop bij Zeeman de roller kan je wel ergens anders maar de spuiter niet.
€2.00 voor de spuiter en de roller ook zo iets.

Ik hoop dat jullie het artikel leuk vonden xxx.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten