donderdag 20 juni 2013

MAX lipgloss Ultra Shiny Nude


Vandaag weer een Action product!!
Dit keer een Nude lipgloss.
In de lipgloss zitten glittertjes en de kleur is lichter op je lippen dan in de verpakking.
Wat ik het leuke aan de lipgloss vind er zit een lampje in als je hem open maakt en aan de rechter kan zit een spiegeltje jammer genoeg kon ik daar geen foto van maken anders weerkaast het licht.
Zoals je op mij hand ziet is een transparante gloss maar er komt wel pigment van af verder vind de lipgloss naar kaneel ruiken. Ik vind dat zelf wel fijn want ik vind die lipgloss geur niet lekker.



Minpunten:
- Plakt een beetje
- Blijft een uurtje goed zitten

Pluspunten:
- Ruikt lekker
- Goedkoop
- Lampje en spiegeltje vind ik grappig

Conclusie: Goed voor de prijs aanrader.
Prijs: €1.79

Geen opmerkingen:

Een reactie posten